Serwis Mobilny jest usługą pozwalającą na umówienie serwisanta do naprawy usterek nie wymagających specjalistycznego sprzętu znajdującego się w serwisie stacjonarnym. Technik zjawi się w Twoim domu lub pracy o godzinie umówionej przez aplikację mobilną Tesla.
Przykładowy zakres prac obsługiwanych przez Serwis Mobilny:
- regulacja drzwi, klamek, spasowania podstawowych elementów nadwozia;
- wymiana klamek, uszczelek, portu ładowania, czujników ultradźwiękowych;
- usterki nie wymagające podnoszenia pojazdu na podnośniku, wykorzystania maszyn wulkanizacyjnych czy maszyn precyzyjnych np. do pomiaru i regulacji geometrii zawieszenia.
Serwis mobilny jest usługą bezpłatną w okresie trwania gwarancji na pojazd.
Ograniczenia i wymagania miejsca naprawy
Na czas wizyty Serwisu Mobilnego pojazd musi być łatwo dostępny, mieć wokół niego odpowiednią przestrzeń roboczą i nie mogą w nim przebywać żadne zwierzęta domowe. W praktyce wystarczy, że jest to parking przed domem, parking w miejscu pracy czy inne miejsce dostępne dla serwisanta.
Należy również zapewnić technikowi wszystkie poniższe informacje:
- szczegółowe instrukcje dotyczące lokalizacji pojazdu;
- kody dostępu lub informacje o obsłudze bramy, strażnikach lub innych środkach bezpieczeństwa;
- dostęp do garażu lub schronienia w przypadku ekstremalnych warunków pogodowych;
- dostęp do toalety;
Na krótko przed wizytą technik skontaktuje się z Tobą aby potwierdzić swój czas dojazdu.
Jak zamówić Serwis Mobilny
Istnieją dwa sposoby, zależne od miejsca zamieszkania, obszaru obsługiwanego w danej chwili przez Serwis oraz od zgłoszonych prac serwisowych.
Miasta, które aplikacja Tesla rozpozna automatycznie i zasugeruje Serwis Mobilny są następujące:
- Warszawa
- Poznań
- Katowice
- Gdańsk
- Łódź
- Kraków
Poniżej prezentujemy kolejne kroki podczas zamawiania Serwisu Mobilnego z poziomu aplikacji mobilnej Tesla:
Po naciśnięniu „Zgłoś do serwisu” – zgłoszenie zostanie wysłane do analizy i podjęta zostanie ostateczna decyzja czy możliwa jest realizacja napraw poprzez Serwis Mobilny. W ciągu kilku godzin otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wraz z możliwością wyboru terminu Serwisu Mobilnego (lub standardowego serwisu, gdy niemożliwe będzie zrealizowanie napraw):
Drugim sposobem jest umówienie wizyty stacjonarnej i wysłanie prośby o analizę zlecenia i chęć skorzystania z Serwisu Mobilnego. Zespół Tesla dokona analizy takiej prośby i w oparciu o lokalizację – zaproponuje najbliższy termin. Jest to też jedyny sposób na skorzystanie z serwisu mobilnego w lokalizacjach poza miastami wymienionymi powyżej.