Serwis Mobilny

Serwis Mobilny jest usługą pozwalającą na umówienie serwisanta do naprawy usterek nie wymagających specjalistycznego sprzętu znajdującego się w serwisie stacjonarnym. Technik zjawi się w Twoim domu lub pracy o godzinie umówionej przez aplikację mobilną Tesla.

Przykładowy zakres prac obsługiwanych przez Serwis Mobilny:

  • regulacja drzwi, klamek, spasowania podstawowych elementów nadwozia;
  • wymiana klamek, uszczelek, portu ładowania, czujników ultradźwiękowych;
  • usterki nie wymagające podnoszenia pojazdu na podnośniku, wykorzystania maszyn wulkanizacyjnych czy maszyn precyzyjnych np. do pomiaru i regulacji geometrii zawieszenia.

Serwis mobilny jest usługą bezpłatną w okresie trwania gwarancji na pojazd.

Ograniczenia i wymagania miejsca naprawy

Na czas wizyty Serwisu Mobilnego pojazd musi być łatwo dostępny, mieć wokół niego odpowiednią przestrzeń roboczą i nie mogą w nim przebywać żadne zwierzęta domowe. W praktyce wystarczy, że jest to parking przed domem, parking w miejscu pracy czy inne miejsce dostępne dla serwisanta.

Należy również zapewnić technikowi wszystkie poniższe informacje:

  • szczegółowe instrukcje dotyczące lokalizacji pojazdu;
  • kody dostępu lub informacje o obsłudze bramy, strażnikach lub innych środkach bezpieczeństwa;
  • dostęp do garażu lub schronienia w przypadku ekstremalnych warunków pogodowych;
  • dostęp do toalety;

Na krótko przed wizytą technik skontaktuje się z Tobą aby potwierdzić swój czas dojazdu.

Jak zamówić Serwis Mobilny

Istnieją dwa sposoby, zależne od miejsca zamieszkania, obszaru obsługiwanego w danej chwili przez Serwis oraz od zgłoszonych prac serwisowych.

Miasta, które aplikacja Tesla rozpozna automatycznie i zasugeruje Serwis Mobilny są następujące:

  • Warszawa
  • Poznań
  • Katowice
  • Gdańsk
  • Łódź
  • Kraków

Poniżej prezentujemy kolejne kroki podczas zamawiania Serwisu Mobilnego z poziomu aplikacji mobilnej Tesla:

Po naciśnięniu „Zgłoś do serwisu” – zgłoszenie zostanie wysłane do analizy i podjęta zostanie ostateczna decyzja czy możliwa jest realizacja napraw poprzez Serwis Mobilny. W ciągu kilku godzin otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wraz z możliwością wyboru terminu Serwisu Mobilnego (lub standardowego serwisu, gdy niemożliwe będzie zrealizowanie napraw):

Drugim sposobem jest umówienie wizyty stacjonarnej i wysłanie prośby o analizę zlecenia i chęć skorzystania z Serwisu Mobilnego. Zespół Tesla dokona analizy takiej prośby i w oparciu o lokalizację – zaproponuje najbliższy termin. Jest to też jedyny sposób na skorzystanie z serwisu mobilnego w lokalizacjach poza miastami wymienionymi powyżej.